20.05.2013
Мінфін у листі від 22.03.2013 р. № 31-07230-16-27/9358 розглянув питання про оформлення поїздок працівників як службових відряджень.
Так, якщо працівник структурного підрозділу, який є місцем його постійної роботи, для виконання службового доручення їде на інше підприємство або до іншого структурного підрозділу свого підприємства, що розташовано в іншому населеному пункті, така поїздка може бути оформлена як службове відрядження (при цьому підприємству необхідно дотримуватися відповідних трудових гарантій, які пов’язані з такими відрядженнями).
Разом з тим, якщо до обов’язків працівника належить виконання роботи, що передбачає постійні поїздки на певній території, то, на думку Мінфіну, такі поїздки не є службовими відрядженнями. Причому витрати працівника, зумовлені такими поїздками, можуть компенсуватися в порядку, встановленому постановою Кабміну від 22.08.97 р. № 922 (хоча Мінфін не уточнив, чи можуть норми цього нормативного акта застосовуватися і небюджетними підприємствами).
Ураховуючи вищезазначене, рішення про оформлення поїздки працівника як службове відрядження приймається керівником виходячи з посадових обов’язків працівника, мети поїздки тощо.