14.10.2013

Новини законодавства. Міндоходівці розробили нову форму Книги обліку доходів і витрат

Новини від 16.09.2013 р. № 481

Міндоходівці розробили нову форму Книги обліку доходів і витрат

Міністерство доходів і зборів України затвердило форму Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи — підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (далі — Книга) , та Порядок її ведення (наказ від 16.09.2013 р. № 481).

Крім цього, визнано таким, що втратив чинність, наказ ДПАУ від 24.12.2010 р. № 1025, яким затверджено попередню форму зазначеної Книги та Порядок її ведення.

У Порядку № 481 зазначено, що Книга ведеться на вибір платника податку в паперовому або електронному вигляді. Порядок обов’язкової реєстрації Книги в контролюючому органі за основним місцем обліку платника податку регламентовано пп. 3 та 4 Порядку № 481.

У нової формі Книзі зменшено кількість граф, що потребують заповнення. Тепер їх 9 (у попередньої формі — 12).

Зверніть увагу! Книги, зареєстровані за формою, згідно з наказом № 1025, втратять легітимність з дня набуття чинності наказом № 481. Підприємцям (окрім «спрощенців») та самозайнятим особам доведеться реєструвати та вести нові Книги, згідно з формою, затвердженою наказом № 481.

Наказ від 16.09.2013 р. № 481 набере чинності з дня офіційного опублікування. За інформацією, розміщеною на сайті видання «Офіційний вісник України», це має статися 18.10.2013 р.