07.12.2015

Зміни до Порядку електронного адміністрування ПДВ

Кабмін постановою від 18.11.2015 р. № 967 вніс зміни до п. 9 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого урядовою постановою від 16.10.2014 р. № 569.

Ними передбачено, що у разі проведення органами Казначейства розрахунків платника ПДВ (зокрема, з погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення) в поповнення електронного рахунку враховується сума зменшення залишку узгоджених податкових зобов’язань такого платника ПДВ, не сплачених до бюджету.

Такі суми обліковуються Казначейством до виконання в повному обсязі за коригуючими реєстрами, які формує та надсилає Казначейству ДФС.

У день отримання коригуючих реєстрів Казначейство зменшує залишок узгоджених податкових зобов’язань платника ПДВ, не сплачених до бюджету, що обліковується Казначейством до виконання в повному обсязі, та повідомляє про це ДФС.

У свою чергу, ДФС не пізніше наступного робочого дня з дати отримання такої інформації збільшує суму поповнення електронного рахунку платника ПДВ на суму зменшення.

Постанова від 18.11.2015 р. № 967 набрала чинності з 1 грудня 2015 року.