10.04.2025
Програма Торгсофт — це рішення, яке допоможе автоматизувати роботу з клієнтами та ефективно керувати маркетингом. Базовий режим програми — «Маркетинг» дозволяє легко створювати акції, налаштовувати різні види знижок та запускати програми лояльності. Все це допоможе зробити ваших клієнтів більш задоволеними та збільшити продажі.
1. Управління даними клієнтів. Програма дозволяє створювати, налаштовувати, переглядати та редагувати картки клієнтів. У спеціальній формі «Маркетинг → Клієнти» можна вести облік клієнтів, формувати персональні, фіксовані, накопичувальні та інші знижки.
Зокрема, у картці клієнта ви можете додавати дисконтні або бонусні картки, які можна випустити у програмі Торгсофт, вносити та зберігати необхідну інформацію про клієнтів: ПІБ, склад сім’ї, соціальні мережі, дні народження, індивідуальні вподобання тощо.
Також можна завантажувати фото документів, податкові відомості про клієнтів. Це дозволяє систематизувати роботу з клієнтськими базами, краще розуміти цільову аудиторію, формувати персоналізовані пропозиції.
2. Контакти й нагадування. Зручний інструмент для зберігання контактних даних клієнтів, партнерів чи постачальників, а також нагадування про виставлений рахунок, оплату, відстрочку оплати, підготовку рахунка, фіксацію нового контакту тощо.
Нагадування стає доступною в разі активації додаткової опції «Система взаємодії з клієнтами».
3. Склад сім’ї. Ця функція дозволяє фіксувати склад сім’ї клієнта, що особливо корисно для бізнесів, які продають товари чи послуги для всієї родини. У формі меню «Маркетинг → Склад сім’ї» можна встановити місяць народження, стать, а також регіон для більш точного пошуку клієнта.
4. Друк анкет клієнтів. Для збору інформації про клієнтів ви можете швидко та легко друкувати анкети. Це зручно для організації опитувань, формування бази нових або актуалізації даних про існуючих клієнтів.
5. Дисконтні картки. Торгсофт дозволяє працювати з різними типами дисконтних карт — фіксовані знижки, бонусні, накопичувальні тощо. Це допомагає адаптувати маркетингову стратегію під різні категорії клієнтів.
У програмі можна створювати картки із фіксованими знижками для їх власників, а можна автоматично переводити клієнта на вищий тип картки при досягненні максимального відсотка знижки або бонусного рахунка.
6. Налаштування політики знижок. Торгсофт надає можливість гнучко налаштовувати систему знижок у вашій торговій мережі. Ви можете встановити правила для надання знижок, як-от мінімальна сума покупки, категорія товару, кількість товарів тощо. Це дозволяє стимулювати продажі, не жертвуючи маржинальністю.
У Торгсофт є декілька систем знижок:
Додаткові умови для політики знижок. Система підтримує налаштування додаткових умов для надання знижок. Функція «Додаткові умови для політики знижок» у програмі Торгсофт допомагає стимулювати клієнтів купувати дорогі або великогабаритні товари. Наприклад, ви можете створити спеціальні знижки для певних груп клієнтів або встановити обмеження на знижки для акційних товарів.
Якщо клієнт із накопичувальною дисконтною карткою купує дорогий або великогабаритний товар (наприклад, дитячу коляску), він відразу отримує знижку наступного рівня, навіть якщо суми покупки недостатньо для досягнення цього рівня за стандартними умовами.
Крім цього, покупець може отримати право брати участь у спеціальних акціях. Наприклад, після покупки великогабаритного товару може цілий рік купувати дитяче харчування зі знижкою.
7. Знижка до дня народження. Ця функція дозволяє автоматично надавати клієнтам та навіть їх родичам знижку до дня народження. Це не лише підвищує лояльність клієнтів, але й стимулює покупки у святкові періоди.
8. Створення акцій. Функціонал програми дозволяє створювати акції з будь-якими умовами та строками дії:
Акції
9. Бонусна система накопичувальних знижок. Ви можете впровадити бонусну систему, яка стимулює клієнтів здійснювати повторні покупки. Накопичувальні знижки дозволяють мотивувати постійних клієнтів повертатися саме до вашого магазину.
Клієнти отримують бонуси за покупки, які можна використовувати після певного періоду. Розмір бонусів залежить від суми витрат клієнта, а з ростом накопичень можна перейти на більш вигідний тип картки (наприклад, із Standart на Gold) із вищими відсотками бонусів.
У Торгсофт можна налаштувати:
Власник бізнесу отримує перевагу, адже бонуси відкладають витрати на знижки, що дозволяє використовувати ці гроші в обороті.
У меню «Маркетинг → Списання бонусів» можна списувати бонуси клієнтів, відсортувавши їх по типу дисконтної карти.
10. Знижка ювілейному клієнту. Дана функція у програмі Торгсофт робить шопінг більш цікавим і приємним. З певною періодичністю система визначає випадкову покупку або рахунок клієнта, які стають ювілейними. Для такого ювілейного покупця автоматично надається додаткова знижка, що мотивує частіше робити покупки у вашому магазині.
11. Подарункові сертифікати. Програма дозволяє генерувати подарункові сертифікати, які клієнти можуть купувати для себе або на подарунок іншим. Це ефективний спосіб збільшення продажів та залучення нових клієнтів.
У Торгсофт використовуються три види подарункових сертифікатів:
На будь-який вид сертифіката можна встановити термін дії в днях, щоб стимулювати клієнтів до частіших покупок.
12. Масова розсилка. Інструмент для масової розсилки дозволяє комунікувати з клієнтами через SMS, електронну пошту або месенджери. Ви можете інформувати про нові акції, надсилати привітання з нагоди свят або нагадування про накопичені бонуси, створювати безліч шаблонів з готовим текстом повідомленням та оформленням тощо.
Види розсилок у програмі обліку Торгсофт:
13. Система опитування клієнтів. Функціонал для створення опитувань допомагає з’ясувати потреби та вподобання клієнтів.
У програмі Торгсофт є два основні типи опитувань, які допомагають збирати та аналізувати зворотний зв’язок від клієнтів:
Типи опитувань
Також у цьому меню є можливість аналізувати опитування і змінювати їх налаштування. Наприклад, ви можете створювати свої питання чи варіанти відповідей, переглядати відповіді за період, центрами обліку чи конкретними клієнтами, формувати звіти для друку.
14. Функція «Посередник». Для бізнесів, які працюють через посередників, програма передбачає зручне управління контактами та умовами співпраці. Ви можете створити посередника і встановити в разі потреби знижку на його товарну групу. У цій формі можна переглядати рух грошей по рахунках, вести розрахунки з дилерами тощо.
15. Робота з контрагентами. Окрім постачальників, можна створювати та переглядати базу контрагентів. Це важливий інструмент для компаній, які працюють із партнерами або корпоративними клієнтами.
У меню «Контрагент» ви можете додавати загальну контактну інформацію про партнерів, номер розрахункового рахунку, фіксувати початкові борги, списання, завантажувати документи контрагента, дані для доставки тощо.
Впровадження маркетингових програм у ваш бізнес дозволить:
Маркетингові опції у програмі обліку Торгсофт — це потужний інструмент, який допомагає бізнесу не лише автоматизувати рутинні завдання, а й побудувати дієву стратегію залучення та утримання клієнтів.