07.08.2025

Торгівля алкоголем і тютюном «чужими руками»: аутстафінг

Лист ДПСУ від 18.03.2025 № 1472/ІПК/99-00-09-04-03 ІПК

ВИСНОВОК ДОКУМЕНТА

При здійсненні господарської операції згідно з Договором обслуговування торгової точки (аутстафінгу) суб’єкту господарювання — замовнику необхідно дотримуватись норм законодавства, зокрема Закону № 3817* та Закону про РРО**

* Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 18.06.2024 № 3817-IX.

** Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.95 № 265/95-ВР.

Цікавий факт: працюючи з листом від 18.03.2025, який коментуємо, ми виявили, що він практично повністю повторює і питання, і відповіді аналогічного листа ДПСУ майже дворічної давнини (лист ДПСУ від 27.07.2023 № 2121/ІПК/99-00-09-04-03-06). Але, звичайно, в новому листі податківці посилаються вже на новий Закон № 3817.

Отже, головні податківці розглянули доволі спритну схему роздрібної торгівлі і пов’язані із нею запитання. Схема типу: «не швець, не жнець, але на дуду грець». ☺ Тож коротко викладемо її читачам.

Схема / ситуація. Між Товариством (замовником) та іншим госпсуб’єктом (виконавцем — аутстафером), що надає послуги з забезпечення персоналом, укладено Договір обслуговування торгової точки (аутстафінгу) Товариства.