25.12.2025
Зрозуміло, що підприємство співпрацює з блогером з метою просування свого товару / бренду. За яких умов це буде вважатися отриманням від ФОП-блогера рекламних послуг?
Якщо ми звернемося до Закону про рекламу*, то там визначено, що (ст. 142; п. 1 ст. 1):
* Закон України «Про рекламу» від 03.07.96 № 270/96-ВР.
— «у разі якщо користувацький контент чи посилання на нього поширюється за грошову чи іншу винагороду або матеріальне заохочення (у формі грошових коштів, безоплатного отримання будь-яких товарів, робіт, послуг, знижок тощо), за умови що такий контент містить інформацію про особу та/або товар і призначений сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їхній інтерес щодо таких особи та/або товару, такий користувацький контент чи посилання на нього
вважається рекламою.»
— «користувацький контент — інформація (у тому числі користувацьке відео), що створюється та/або поширюється особами на платформах спільного доступу до відео та на платформах спільного доступу до інформації або з використанням електронних комунікацій».