02.10.2025

Листування з податківцями через Електронний кабінет: роз’яснення ДПСУ

За матеріалами категорії 135.03 Бази знань*

* zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=43467

ВИСНОВКИ ДОКУМЕНТА

Надіслати лист, запит, звернення тощо до податкового органу можна через меню «Листування з ДПС» Електронного кабінету.

Повідомлення про отримання податківцями звернення (вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в контролюючому органі) платник може переглянути в режимі «Вхідні» меню «Вхідні / вихідні документи».

Строки надання відповіді залежать від типу звернення.

Способи отримання відповіді:

— на електронну адресу, зазначену в листі (PDF без ЕЦП);

— у приватну частину Е-кабінету (якщо є заява про бажання отримувати документи в електронному вигляді);

— у паперовій формі — на податкову або зазначену у зверненні адресу

У роз’ясненні йдеться про ситуацію, коли платнику податків потрібно, наприклад, направити податківцям лист або скаргу, або відповідь на запит, і він бажає це зробити через Електронний кабінет.

Податківці відповіли на питання: як саме в такому випадку здійснюється листування через Електронний кабінет і як платник може дізнатися, отримано цей документ податківцями чи ні?