11.06.2009

Про внесення змін у додаток 5 до постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 1997 р. № 1349

Постанова від 23.05.2009 р. № 494

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

Про внесення змін у додаток 5 до постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 1997 р. № 1349

Постанова від 23.05.2009 р. № 494

 

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Внести зміни у додаток 5 до постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 1997 р. № 1349 «Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування» — із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 3 травня 1999 р. № 758 і від 26 грудня 2003 р. № 2040, виклавши його у редакції, що додається.

2. Ця постанова

набирає чинності з 1 січня 2010 року .

 

Прем’єр-міністр України Ю. Тимошенко

 

 

Додаток 5

до постанови Кабінету Міністрів України

від 3 грудня 1997 р. № 1349

(в редакції постанови Кабінету Міністрів України

від 23 травня 2009 р. № 494)

 

Типові штати

апарату сільських, селищних рад та їх виконавчих комітетів

Найменування посади

Кількість штатних одиниць при чисельності населення, тис. чоловік

понад 15

від 10 до 15

від 7,5 до 10

від 5 до 7,5

від 3 до 5

від 2 до 3

до 2

Сільський, селищний голова

1

1

1

1

1

1

1

Заступник сільського, селищного голови з питань діяльності виконавчого органу

1 — 2

1

1

1

1

1

Секретар ради

1

1

1

1

1

1

1

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету

1

1

1

1

Спеціалісти, усього в тому числі:

8 — 10

4 — 8

4 — 5

4 — 5

2,5 — 3,5

2,5 — 3,5

2,5

бухгалтер

1

1

1

1

1

1 — 0,5

1 — 0,5

спеціаліст-юрисконсульт

1

1

1

1

1

1

0,5

спеціаліст-землевпорядник

1

1

1

1

1

1

1

Касир

1

1

1

1

1

0,5

0,5

Секретар-друкарка, діловод

1

1

1

1

1

1

Водій

1

1

1

1

1

1

Усього

15 — 18

11 — 15

11 — 12

11 — 12

8,5 — 9,5

8 — 9

5

 

Примітки:

1. Штатна чисельність установлюється виходячи з мінімальної чисельності населення, що проживає на відповідній території і може уточнюватися пропорційно збільшенню чисельності населення, але не більше максимального показника.

2. Введення посади заступника сільського, селищного голови з питань діяльності виконавчого органу при чисельності населення менш як 2 тис. можливо у разі, коли на території діяльності ради знаходиться три і більше населених пункти.

3. Посада водія вводиться за наявності автомобіля на балансі виконавчого комітету ради у разі, коли на території діяльності ради знаходиться три і більше населених пункти.

4. До штату виконавчого комітету сільських і селищних рад, крім посад, передбачених у цьому додатку, можуть додатково вводитися посади:

прибиральниць службових приміщень — залежно від розмірів площі, що прибирається: до 400 кв. метрів — 0,5 посади; на кожні 400 кв. метрів — одна посада;

опалювачів на опалювальний сезон — залежно від кількості печей та опалюваної площі, але не більш як одна посада;

сторожа;

працівників військового обліку (в населених пунктах, де немає військових комісаріатів) — за наявності на обліку від 500 до 1000 військовозобов’язаних і призовників — одна посада; від 1000 до 2000 військовозобов’язаних і призовників — дві посади; на кожні наступні 1000 військовозобов’язаних і призовників — додатково по одній посаді;

спеціалістів-землевпорядників — залежно від кількості землевласників та землекористувачів: понад 3000 осіб — 0,5 посади; на кожні наступні 1500 осіб — 0,5 посади. У разі коли загальна площа земель перевищує 5000 гектарів, для розрахунку кількості посад спеціалістів-землевпорядників вводиться коефіцієнт 0,2 на кожні 1000 гектарів понад 5000 гектарів.

 

КОМЕНТАР РЕДАКЦІЇ

 

З 1 СІЧНЯ 2010 РОКУ — НОВІ ТИПОВІ ШТАТИ В АПАРАТАХ СІЛЬСЬКИХ, СЕЛИЩНИХ РАД

 

Постановою, що коментується, викладено в новій редакції Типові штати апарату сільських, селищних рад та їх виконавчих комітетів, наведені в додатку 5 до постанови КМУ «Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування» від 03.12.97 р. № 1349.

Відразу зауважимо: як і раніше, штатна чисельність сільських, селищних рад установлюється виходячи з мінімальної чисельності населення, що проживає на території діяльності рад і може уточнюватися пропорційно зростанню такої чисельності, але не більше максимального показника, установленого Типовими штатами. Власне ж групи чисельності населення залишилися без змін. Зміни стосуються збільшення загальної чисельності штату в кожній з груп. Виділимо основні зміни:

1. Додатково запроваджено посаду заступника сільського, селищного голови з питань діяльності виконавчого органу в групах, в яких чисельність населення становить понад 2 тис. осіб. При цьому передбачена можливість запровадження такої посади в радах, де чисельність населення становить до 2 тис. осіб, за умови, якщо на території діяльності ради знаходяться три та більше населених пункти.

2. Окремо виділено посаду керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету в радах при чисельності населення від 5 тис. осіб та більше.

3. На 2 одиниці збільшено кількість штатних спеціалістів по кожній групі (при чисельності населення до 2 тис. осіб — на 1,5 одиниці). Із загальної кількості спеціалістів виділено 3 обов’язкові посади: бухгалтера, спеціаліста-юрисконсульта і спеціаліста-землевпорядника.

4. Запроваджено посади секретаря-друкарки, діловода в радах при чисельності населення від 2 до 3 тис. осіб.

5. Запроваджено посаду водія в кожній групі, де чисельність населення становить понад 2 тис. осіб, за умови наявності автомобіля на балансі виконавчого комітету ради і наявності трьох та більше населених пунктів на території діяльності ради.

Унаслідок унесених змін загальна кількість штатних одиниць рад істотно зросла. Так, при чисельності населення від 10 до 15 тис. осіб — збільшилася на 4 одиниці та дорівнює тепер 11 — 15 одиниць (було — 7–11); при чисельності населення понад 15 тис. осіб — збільшилася на 3 одиниці та дорівнює тепер 15 — 18 одиниць (було — 12–15).

Постанова, що коментується, набирає чинності з 01.01.2010 р. Отже, штатні розписи апаратів сільських та селищних рад і їх виконавчих комітетів станом на 1 січня 2010 року має бути складено з урахуванням нових Типових штатів.

 

Людмила ТРОХИМЕНКО, економіст-аналітик