08.11.2018

Інформаційна сторінка

Підвищено мінімальний розмір допомоги по безробіттю

Постановою ФСС від 12.09.2018 р. № 175 затверджено нові мінімальні розміри допомоги по безробіттю.

З 1 січня 2019 року вони складуть:

610 грн. — для осіб, визнаних безробітними, які протягом 12 місяців, що передували реєстрації особи як безробітної, мають страховий стаж менше 6 місяців;

1630 грн. — для осіб, визнаних в установленому порядку безробітними, страховий стаж яких протягом 12 місяців, що передували реєстрації особи як безробітної, складає не менше 6 місяців.

За заявами-розрахунками, які були подані до 28 вересня 2018 року включно, Повідомлення подавати не потрібно

Таке роз’яснення було розміщено на офіційному сайті ФССУ (http://www.fssu.gov.ua) 29 жовтня 2018 року.

Нагадаємо, що з 1 жовтня 2018 набув чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою правління ФСС від 19.07.2018 р. № 12 (далі — Порядок № 12). Цим документом установлена можливість страхувальників подавати Заяву-розрахунок в електронному вигляді.

У своєму роз’ясненні від 29.10.2018 р. ФСС доводить до відома страхувальників, як можна скористатися правом подавати Заяву-розрахунок в електронному вигляді.

Також в електронному вигляді може подаватися Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам (направляється протягом місяця з дня здійснення страхових виплат). Окремо відзначимо, що в Порядку № 12 чітко не прописано, що робити з виплаченими коштами, отриманими за заявами-розрахунками, які були подані до 1 жовтня 2018 року. А саме, чи потрібно подавати Повідомлення про виплачені кошти, отримані за «старими» заявами-розрахунками?

І ось з’явилося роз’яснення: за заявами-розрахунками, які були подані до 28 вересня 2018 року включно, Повідомлення подавати не потрібно.

Крім того, уклавши зазначений договір із ФСС, тепер ви можете подавати в електронному вигляді і квартальні звіти Ф4-ФСС з ТВП.

За фактом надходження електронного документа робочий орган виконавчої дирекції Фонду здійснює відправлення страхувальникові трьох видів квитанцій:

1) про отримання електронного документа — засвідчує факт і час отримання документа;

2) про надходження електронного документа, за результатами перевірки — засвідчує факт і час його відправлення;

3) про приймання електронного документа — засвідчує факт і час приймання (неприймання) електронного документа і внесення його даних до бази.

У разі подання документа в електронному вигляді роздрукована Заява-розрахунок разом із поданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначені виплати, зберігаються у страхувальника.