16.06.2008

Слово державним органам. Якщо підприємець втратив Свідоцтво платника ПДВ

Стаття

Якщо підприємець втратив Свідоцтво платника ПДВ

 

ЗАПИТАННЯ. Фізична особа — підприємець на загальній системі оподаткування, платник ПДВ. Які особливості заміни Свідоцтва платника ПДВ у зв’язку з втратою?

 

ВІДПОВІДЬ. Відповідно до пункту 22 Положення про реєстр платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 01.03.2000 р. № 79, при втраті Свідоцтва платник податку на додану вартість повідомляє про це орган державної податкової служби, який видає нове Свідоцтво — з новим номером зі спеціальним записом у лівій верхній частині Свідоцтва «Видано замість втраченого Свідоцтва за № _», із зазначенням номера втраченого Свідоцтва. Платник податку на додану вартість для отримання нового Свідоцтва надає потрібні документи для реєстрації згідно з пунктом 13 цього Положення (усі завірені копії Свідоцтва, пояснювальну записку за підписом платника податку для фізичної особи щодо втрати Свідоцтва), оригінал платіжного документа про сплату встановленої суми за Свідоцтво.

При отриманні документів, зазначених вище, податкова служба уносить відповідний запис до Реєстру, видає нове Свідоцтво (із новим номером) у такому ж порядку, як і при реєстрації. Датою видачі нового Свідоцтва платника податку (із новим номером) є дата внесення відповідного запису до Реєстру.

Індивідуальний податковий номер при цьому не змінюється.

 

Наталія Кишеня,
 головний державний податковий інспектор ДПІ у Дніпровському районі м. Києва