17.11.2014

Нова форма Реєстру виданих та отриманих податкових накладних: затверджена всього на місяць

Наказ Мінфіну «Про затвердження форми реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядку його ведення» від 22.09.2014 р. № 958

Ще один оновлений нормативний документ з ПДВ стосується форми Реєстру ПН та Порядку його ведення.

Серед очікуваних поправок: зникло поле для відображення номера свідоцтва платника ПДВ (його скасували з 01.01.2014 р.) і з’явилися графи для операцій за «лікарською» ставкою 7 % (гр. 10 і 11 розділу I, гр. 12 і 13 розділу II). До речі, в електронній версії Реєстру програма ОПЗ давно дозволяла виділити «лікарські» ПН і РК (через додаткові графи 3а і 4а).

Є й інші зміни. Так, у розділі I звільнені від обкладення і необ’єктні операції поділили на окремі графи 13 і 14 відповідно. Водночас у розділі II ці операції, як і раніше, містяться в загальних графах 16 і 17. Однак тут окремі графи виділили операціям, які обкладаються за основною ставкою і по 0 % (гр. 10, 11 і гр. 14, 15 відповідно). Також у розділі II додали графу 9 «Частка, що використовується в оподатковуваних операціях».

Право підпису надали не лише керівнику підприємства, а й уповноваженій особі (наприклад, уповноваженому статутом або довіреністю), крім головбуха — особі, відповідальній за ведення бухобліку, а крім фізичної особи — підприємця — законному представнику. Є поправки й у Порядку заповнення Реєстру.

Наказ набуде чинності з 01.12.2014 р., а отже, Реєстр складаємо за новою формою з грудня. Та й то лише на місяць, адже з 01.01.2015 р. Реєстр взагалі кане в Лету. Детальніше про це читайте далі.