22.12.2011

Колонка редактора

Колонка редактора

Юлія Ляшенко, головний редактор

 

Добігає кінця 2011 рік, а отже, настає час підбивати підсумки: проаналізувати події поточного року, що відбувалося та як це вплинуло на вас і ваше підприємство? Чому ви навчилися у 2011 році, що нового для себе відкрили та які рубежі подолали? Хтось підкорив гірську вершину, хтось відкрив для себе Тибет, а хтось відчув твердість свого характеру та проявив витримку в таких екстремальних ситуаціях, як перевірки прокуратури, ДАБІ, податкової тощо.

І, звісно, зараз саме час сформулювати для себе наміри на наступний 2012 рік та на майбутнє взагалі (для тих, хто з якихось причин не зробив цього раніше). А для цього потрібно чітко розуміти: навіщо вам це потрібно? Визначте кінцеву мету свого наміру або намірів (якщо їх декілька) та складіть список ваших бажань на майбутнє. Сила наміру має колосальну енергію, іноді ми навіть не усвідомлюємо, наскільки наші бажання реальні…

Отже, мрійте, записуйте свої бажання, вибудовуйте стратегію реалізації своїх бажань, прописуйте докладний план завдань, реалізація яких безсумнівно приведе до виконання ваших бажань! І це дійсно так! Про це пишуть чимало авторів і цьому присвячено не одну сотню книг та кінофільмів (наприклад, такі автори, як Робін Шарма «Чернець, який продав свій феррарі», Володимир Синельников «Сила наміру», Вадим Зеланд «Транссерфінг», Генріх Альтшуллер «Теорія вирішення винахідницьких завдань»; фільми «Секрет», «Засліплений бажаннями» тощо).

І пам’ятайте, що работа — це тільки одна зі сфер нашої самореалізації. Як говорив Вітаутас Рінкявічус, ми тут для того, щоб виявити себе і в громадських, і в сімейних, і в духовних відносинах.

З наступаючим вас 2012 роком та усіляких вам благ!