Теми статей
Обрати теми

Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань: вивчаємо зміни

Станкус Тетяна, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Мінфін наказом № 185* уніс зміни до Порядку № 309**. Пропонуємо разом розглянути, що саме змінилось.

* Наказ Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» від 08.04.2024 № 185.

** Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверджений наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309.

Подання електронного носія інформації

Почнемо з того, що оновлений Порядок № 309 містить вимогу щодо подання електронного носія інформації разом з Реєстром бюджетних зобов’язань та Реєстром фінансових зобов’язань.

Так, згідно з п. 2.2 Порядку № 309 відтепер розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання повинні подати до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів в паперовій формі (у двох примірниках) разом із електронним носієм інформації, на якому записано файл проєкту цього документа.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі