Теми статей
Обрати теми

Стартап: проблеми оподаткування

Павленко Олексій, податковий експерт
У цьому матеріалі розглянемо податкові наслідки ситуацій, коли стартап-резидент Дія Сіті не витримує відповідні вимоги-критерії за підсумками конкретних місяців. І заразом поміркуємо, чи так вже привабливо бути Дія Сіті-стартапом…

«Стартап»: необов’язкові-обов’язкові вимоги

У першій публікації — «Вимоги-критерії Дія Сіті» // «Податки & бухоблік», 2024, № 21 ми детально писали про дві групи вимог-критеріїв та відповідні два види резидентів Дія Сіті.

У цьому матеріалі мова — про «полегшену» другу групу резидентів Дія Сіті, так званих стартапів, для яких не обов’язкові критерії середньомісячної винагороди та середньооблікової чисельності. Одразу нагадуємо, що стартап-резидент Дія Сіті має право перебувати саме у статусі стартапа не довше ніж до 31 грудня календарного року, наступного за роком, в якому він набув цього статусу.

Як стартапу залишитись в Дія Сіті. За час перебування стартап-резидентом (який складає не менше року), щоб залишитись в Дія Сіті, така юрособа має досягти показників, які відповідатимуть всім п’яти вимогам, передбаченим ч. 1 ст. 5 Закону № 1667*. Тобто, зокрема, вийти до 31 грудня року — «фіналу» стартапа на розмір середньої винагороди залученим працівникам та гіг-спеціалістам не менше ніж 1200 євро та досягти середньооблікової чисельності таких працівників не менше ніж 9 осіб.

* Закон України «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні» від 15.07.2021 № 1667-ІX.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі