Теми статей
Обрати теми

ФОП чи юрособа: що краще вибрати?

Амброзяк Наталя, юрист
Будь-який бізнесмен постійно стикається з необхідністю обирати. І не в останню чергу йому потрібно вирішити, у якій формі краще працювати. Чи то створити юридичну особу, чи зареєструватися ФОП. У цій статті розкажемо, що обрати, які переваги та недоліки кожного з варіантів.

У деяких випадках обирати не доведеться. Законодавець усе вирішив за бізнесмена. Наприклад, якщо ви захочете займатися переробкою (не плутати з заготівлею) металобрухту, то доведеться реєструвати юридичну особу. Такі вимоги Закону України «Про металобрухт» від 05.05.99 № 619-XIV.

Та для більшості видів госпдіяльності (скажімо так, найпоширеніших) таких жорстких правил немає. Хоча на специфіку бізнесу все одно доведеться зважати. Подекуди достатньо зареєструвати ФОП і не морочити голову з юридичною особою. Або ж навпаки, юрособа — буде найбільш сприятливим варіантом. Усе залежатиме від схеми роботи, організації бізнесу та сфери діяльності.

На нашу думку, для того, щоб визначитися, треба відповісти для себе на такі запитання:

1. Бізнес засновуємо самостійно або з бізнес-партнерами?

2. Яка сфера діяльності?

3. Який приблизно обсяг доходів може бути від цієї діяльності? Які приблизно витрати?

4. Хто наші майбутні контрагенти? Кому ми будемо продавати/надавати послуги?

5. Чи плануємо мати найманих працівників?

6. У якому обсязі ми та наші бізнес-партнери (якщо такі, звісно, є ☺) готові нести відповідальність за «косяки» у госпдіяльності?

Зараз розкажемо, як ці запитання пов’язані з ФОП чи юрособою.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі