10.10.2022

Придбати комп і ПЗ: що в бухобліку?

Бюджетна установа придбала моноблок вартістю 19 тис. грн. Також окремо було придбано програмне забезпечення (далі — ПЗ) до нього на суму 10 тис. грн. Чи потрібно збільшувати первісну вартість моноблока на вартість ПЗ? На який субрахунок їх зарахувати: 1014 чи 1113?

Придбання комп’ютерної техніки та різних видів ПЗ — одна з поширених операцій. Нагадаємо основні принципи та порядок планування, здійснення та оформлення зазначених операцій.

Крок 1. Плануємо видатки на придбання моноблока

При плануванні видатків на придбання необоротних активів слід порівняти очікувану вартість їх придбання зі встановленим в установі вартісним критерієм визнання малоцінних необоротних матеріальних активів (далі — МНМА). Це дозволить визначитися з видом видатків (поточні чи капітальні), які необхідно запланувати.