Все сайты
1. Маркування пива, що реалізується в Україні, здійснюється відповідно до Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом, та має містити таку інформацію:
1) загальна назва алкогольного напою, власна назва товару (продукції);
2) країна походження або місце походження — у випадках, передбачених Законом України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»;
3) найменування та місцезнаходження оператора ринку харчових продуктів, відповідального за надання інформації про алкогольний напій, а для алкогольних напоїв, ввезених на митну територію України, — найменування та місцезнаходження імпортера.
У разі зміни найменування оператора ринку харчових продуктів (виробника, імпортера) (у тому числі у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку з перетворенням державного підприємства/ акціонерного товариства в інше господарське товариство, або приватизацією державного чи комунального майна) або прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) фізичної особи — підприємця оператор ринку харчових продуктів (виробник), відповідальний за надання інформації про алкогольний напій, має право зазначати на етикетці своє попереднє найменування протягом 18 місяців з дня зміни його найменування, у тому числі у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку з перетворенням державного підприємства/ акціонерного товариства в інше господарське товариство, або приватизацією державного чи комунального майна.
У разі зміни назви області, району, населеного пункту, вулиці, інших об’єктів топоніміки населених пунктів відповідно до законодавства України виробник або імпортер алкогольного напою має право зазначати на етикетці своє попереднє місцезнаходження протягом 18 місяців з дня такої зміни;
4) торговельна марка (за рішенням оператора ринку харчових продуктів (виробника);
5) вміст спирту (% об. спирту етилового);
6) місткість посуду;
7) дата виробництва алкогольного напою (крім алкогольних напоїв, ввезених на митну територію України);
8) мінімальний термін придатності або дата «вжити до...»;
9) штриховий код.
2. Маркування сидру і перрі (без додавання спирту), зброджених напоїв, одержаних виключно в результаті природного (натурального) бродіння фруктових, ягідних та фруктово-ягідних соків, з вмістом спирту не більше 8,5 % об. (без додавання спирту), що реалізуються в Україні, здійснюється відповідно до Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом, та має містити таку інформацію:
1) загальна назва алкогольного напою, власна назва товару (продукції);
2) країна походження або місце походження — у випадках, передбачених Законом України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»;
3) найменування та місцезнаходження оператора ринку харчових продуктів, відповідального за надання інформації про алкогольний напій, а для алкогольних напоїв, ввезених на митну територію України, — найменування та місцезнаходження імпортера.
У разі зміни найменування оператора ринку харчових продуктів (виробника, імпортера) (у тому числі у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку з перетворенням державного підприємства/ акціонерного товариства в інше господарське товариство, або приватизацією державного чи комунального майна) або прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) фізичної особи — підприємця оператор ринку харчових продуктів (виробник), відповідальний за надання інформації про алкогольний напій, має право зазначати на етикетці своє попереднє найменування протягом 18 місяців з дня зміни його найменування, у тому числі у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв’язку з перетворенням державного підприємства/ акціонерного товариства в інше господарське товариство, або приватизацією державного чи комунального майна.
У разі зміни назви області, району, населеного пункту, вулиці, інших об’єктів топоніміки населених пунктів відповідно до законодавства України виробник або імпортер алкогольного напою має право зазначати на етикетці своє попереднє місцезнаходження протягом 18 місяців з дня такої зміни;
4) торговельна марка (за рішенням оператора ринку харчових продуктів (виробника);
5) вміст спирту (% об. спирту етилового);
6) місткість посуду;
7) вміст цукру (для алкогольних напоїв, вироблених в Україні для внутрішнього споживання, вимога щодо зазначення вмісту цукру в яких передбачена спеціальною нормативною та технологічною документацією виробника);
8) наявність ароматизаторів, барвників (у разі їх використання);
9) дата виробництва алкогольного напою (крім алкогольних напоїв, ввезених на митну територію України);
10) мінімальний термін придатності або дата «вжити до...»;
11) штриховий код.
3. Виробник може наносити на етикетки додаткову інформацію про характеристики алкогольного напою.