13.03.2017

Оплата платежів Казначейством без паспорта бюджетної програми

Наша установа фінансується з державного бюджету. Протягом якого часу можна проводити оплату через Казначейство без паспорта бюджетної програми?

Питання здійснення платежів урегульовано ст. 49 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI (далі — БКУ).

Відповідно до п. 2 цієї статті Казначейство здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі наявності:

1) відповідного бюджетного зобов’язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету;

2) затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі);

3) у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.

Пунктом 8 ст. 20 БКУ визначено, що головний розпорядник бюджетних коштів розробляє та протягом 45 днів від дня набрання чинності законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) затверджує спільно з Міністерством фінансів України (місцевим фінансовим органом) паспорт бюджетної програми.

Отже, у разі неподання до Казначейства у зазначений термін затвердженого паспорта бюджетної програми оплата платежів здійснюватися не буде.

Ця норма стосується розпорядників коштів як державного, так і місцевих бюджетів.