07.02.2022

Принтер за благодійні кошти: що в обліку?

Установа придбала принтер за рахунок благодійних коштів. Підкажіть, як оприбуткувати такий об’єкт та ввести його в експлуатацію? Яким документом оформити зарахування на баланс? У лютому ми ще не почали користуватись принтером, плануємо з березня. Коли починати нараховувати амортизацію на нього?

Кожна бюджетна установа закупівлю будь-яких товарів, робіт чи послуг розпочинає з планування таких видатків. Зокрема, у нашому випадку очікується придбання активу, який за вартісним критерієм вочевидь відповідає ознакам МНМА. А тому якщо в положенні про облікову політику вашої установи передбачено, що вартісна межа для віднесення необоротних активів до складу МНМА не перевищує 20 тис. грн, такий принтер маємо зарахувати до складу МНМА. Звісно ж якщо він не коштує більше 20 тис. грн.

З огляду на це:

• плануємо придбання такого обладнання за КЕКВ 2210 (поточні видатки);

• обліковуємо на субрахунку 1113.