13.12.2010

Купівля ОЗ підзвітником та додаткові витрати

Відповідь на запитання

Купівля ОЗ підзвітником та додаткові витрати

 

Знову до вас за порадою. На підприємстві було придбано основні засоби через підзвітну особу, також є додаткові витрати, що пов’язані з доставкою основного засобу. Як оформити ці господарські операції у програмі «1С:Бухгалтерія 8»?

І. Семенова, м. Одеса

Відповідає Вероніка НЕКРАСОВА, консультант «Б & К»

 

Розглянемо, як провести ці операції в «1С:Бухгалтерії 8» на такому прикладі.

Приклад

Абдулову Ю. В. було доручено купити комп’ютерний стіл. Для цього йому видано аванс у розмірі 1200 грн. Того самого дня працівник відзвітував про витрачені кошти. У накладній зазначено, що за стіл комп’ютерний було сплачено 1500 грн. (у тому числі ПДВ — 250 грн.) та у 30 грн. обійшлася доставка стола до офісу.

Відобразити ці господарські операції можна так:

1) документом «

Расходный кассовый ордер:» з видом операції «Выдача денежных средств подотчетнику» оформимо видачу авансу на придбання комп’ютерного стола Абдулову Ю. В. (рис. 1);

2) у документі «

Авансовый отчет» на закладці «Оплата» відобразимо розрахунки підзвітної особи з постачальником. Отже, тут буде два записи: перший на суму, сплачену за комп’ютерний стіл, другий — витрати з доставки стола до офісу (рис. 2).

 

На закладці «

Авансы» наводять інформацію про грошові кошти, отримані підзвітною особою. Заповнення цієї закладки впливає на друковану форму документа, зокрема, якщо суму виданого авансу не вказати, то в друкованій формі її буде віднесено до графи «Залишок попереднього авансу», а якщо на закладці наведено інформацію про виданий аванс (зазначено видатковий касовий ордер, яким було видано готівкові кошти, валюту та суму), то в друкованій формі ця сума авансу потрапить до графи «Всього отримано».

У створеному документі «

Авансовый отчет» на закладці «Оплата» заповнюємо інформацію про оплату та постачальника послуг;

3) документом «

Поступление товаров и услуг» з видом операції «Оборудование» відобразимо придбання ОЗ;

4) документом «

Поступление доп. расходов» відобразимо додаткові витрати, що включаються до собівартості придбаного стола. У полі «Документ партии» виберемо партієутворюючий документ «Авансовый отчет» (рис. 3);

5) оскільки під час придбання стола працівник витратив і свої гроші, підприємство має відшкодувати йому витрачені кошти. Якщо виплата здійснюється з каси, операцію слід оформити документом «

Расходный кассовый ордер» з видом операції «Выдача денежных средств подотчетнику».

Після проведення документа сформуємо «

Оборотно-сальдовую ведомость по счету», указавши рахунок 3721 (рис. 4). Як бачите, розрахунки з підзвітною особою закриті.

 

Чекаємо ваших листів на електронну адресу редакції

id@bk.factor.ua. Успіхів у роботі!