01.12.2008

Калейдоскоп документів. Неякісні послуги ЖКГ? З’явилася «скаргова» Інструкція

Калейдоскоп документів від 28.10.2008 р. № 320

Неякісні послуги ЖКГ? З’явилася «скаргова» Інструкція

 

МінЖКГ затвердив

Інструкцію про порядок розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян до Міністерства з питань житлово-комунального господарства України.

Громадяни можуть подати МінЖКГ:

пропозицію (зауваження), де висловлюються порада, рекомендація;

заяву (клопотання) з проханням про сприяння реалізації їх прав та інтересів;

скаргу з вимогою про відновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю).

Громадяни можуть звертатися

письмово чи усно. Письмові звернення громадян, оформлені належним чином та подані в установленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю, первинному розгляду і централізованій реєстрації. Звернення може бути подано громадянином (індивідуально), групою осіб (колективно) особисто чи надіслано поштою.

У зверненні має бути зазначено

прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання громадянина, а також викладено сутність питання, зауваження (пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги). Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. У колективному зверненні мають бути підписи його авторів (підпис уповноваженої особи, яка діє від імені колективу) із зазначенням прізвищ усіх його авторів.

Звернення розглядаються та

вирішуються у строк не більше 1 місяця з дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, що не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, — невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня їх отримання.

Інструкція

діє з 24.11.2008 р.

(Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 28.10.2008 р. № 320)