17.05.2010

Земельні держакти: що робити при їх втраті, заміні чи виявленні в них помилок

Роз'яснення

Земельні держакти: що робити при їх втраті, заміні чи виявленні в них помилок

 

Держкомзем роз'яснив питання видачі держактів на право власності на землю або на право постійного користування земельною ділянкою (далі — держакт), якщо у виданих держактах виявлено орфографічні або технічні помилки, їх утрачено/пошкоджено, а також у разі добровільної їх заміни.

У всіх випадках власник землі (землекористувач) має звернутися до відповідного тероргану Держкомзему із заявою (клопотанням), в якій зазначити:

1) при виявленні орфографічних або технічних помилок — сутність виявлених у ньому помилок;

2) при втраті/пошкодженні — де, коли та за яких обставин втрачено/пошкоджено держакт; у цьому випадку заявник розміщує відповідне повідомлення в місцевих друкованих засобах масової інформації. І тільки якщо протягом місяця жодних повідомлень про загублений держакт не надійшло, заявнику видається новий держакт;

3) при заміні держакта одного виду на інший — причини такої заміни.

До заяви (клопотання)

додаються:

— копія держакта (стосується усіх випадків, крім втрати такого акта);

— копія акта приймання-передавання межових знаків на зберігання;

— копія акта перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності;

— копія документа, на підставі якого набуто право на землю (рішення органу місцевого самоврядування, виконавчої влади, суду, договір купівлі-продажу, дарування, міни, інші цивільно-правові угоди).

Жодних інших документів

тероргани Держкомзему не мають права вимагати.

(

Роз’яснення Держкомзему від 28.04.10 р.)