22.08.2016

Перейменували вулицю — коли повідомляти податківців

Чи потрібно подавати заяви за ф. № 5ДР або за ф. № 5ДРП з оновленою інформацією про місце проживання, якщо відбулося перейменування назви міста, вулиці тощо?

Фізичні особи зобов’язані подавати контролюючим органам відомості щодо зміни даних, які вносяться до облікової картки протягом 1 місяця з дня виникнення таких змін ( п. 70.7 ПКУ, п. 1 розд. IX Положення № 779*).

* Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, затверджене наказом Міндоходів від 10.12.13 р. № 779.

Для цього необхідно заповнити та подати:

• або заяву за ф. № 5ДР (додаток 11 до Положення № 779);

• або заяву за ф. № 5ДРП (додаток 12 до Положення № 779).

При цьому для оформлення заяв слід використовувати дані документа, що посвідчує особу громадянина (п. 3 розд. IX Положення № 779).

Таким чином, у разі внесення до документа, що посвідчує особу, відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць тощо, платник податків повинен подати до відповідного органу заяву за ф. № 5ДР або за ф. № 5ДРП.

До речі, інформація щодо реєстрації місця проживання або місця перебування особи вноситься органами ДМС і до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт (п. 60 Порядку № 302**).

** Порядок оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України, затверджений постановою КМУ від 25.03.15 р. № 302.

Але оскільки така інформація візуально на паспорті не відображається, на вимогу особи їй можуть видати довідку про реєстрацію місця проживання або місця перебування.