13.06.2016

Скарги у сфері держреєстрації: є зміни

Унесено зміни до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації. Так, заявник може відкликати подану скаргу на будь-якому етапі її розгляду. У такому разі скарга залишається без розгляду.

Також підкоригували способи повідомлення осіб, запрошених до розгляду скарги по суті, про час і місце розгляду скарги:

• телефонограмою (якщо номер телефону зазначений у скарзі);

• шляхом розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Мін’юсту;

• засобами електронної пошти (якщо адреса електронної пошти зазначена у скарзі та/або інших документах, які додаються до скарги).

Додали норму, згідно з якою якщо заявник та/або його представник (інші особи, які беруть участь у розгляді скарги по суті) повідомляють про наявність судового спору між тими самими сторонами, за тим самим предметом, за тими самими підставами, про які вказано в скарзі, то вони повинні надати копію відповідного рішення суду на засідання комісії.

І наостанок: якщо комісія під час розгляду скарги по суті виявляє адміністративне правопорушення у сфері держреєстрації, відповідальність за здійснення якого передбачена ст. 16611 і 16623 КпАП, то суб’єкт розгляду скарги складає протокол про адміністративне правопорушення в порядку, визначеному Мін’юстом.

(Постанова КМУ від 01.06.16 р. № 345, діє з 04.06.16 р.)