27.06.2016

Витяг з Єдиного держреєстру: новий Порядок отримання даних

Наказ Мін’юсту України від 10.06.16 р. № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань»

Наказом, що коментується, Мін’юст затвердив Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР). Цим Порядком регламентовано процедуру отримання:

у паперовій формі виписки чи витягу з ЄДР та документів, що містяться в реєстраційній справі;

в електронній формі — відомостей з ЄДР через портал електронних сервісів, а також у форматі бази даних або в іншому форматі у режимі реального часу.

Для отримання виписки чи витягу у паперовому вигляді слід звернутися до уповноваженого суб’єкта держреєстрації, центру надання адмінпослуг або нотаріуса, щоб сформувати запит (форми наведені у додатках до Порядку), та надати документ, що підтверджує внесення плати за таку послугу (за кожен документ окремо)*.

* Розміри плати встановлені у ст. 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.03 р. № 755-IV.

Копії документів, які містяться у реєстраційній справі, можна отримати у центрі надання адміністративних послуг, утвореному при суб’єкті держреєстрації, що уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі.

Щоб отримати витяг з ЄДР в електронній формі, слід зайти на портал електронних сервісів. Надання електронного витягу — не безкоштовне задоволення. Розрахуватись за таку послугу можна з використанням платіжних систем через мережу Інтернет. Однак доступна і безкоштовна послуга — перегляд та друк загальних відомостей про юрособу, підприємця чи громадське об’єднання.

Наказ, що коментується, діє з 17.06.16 р.