12.09.2016

Як банки підтверджують інформацію про клієнта

Банкіри повідомляють, що суб’єкт первинного фінмоніторингу (у тому числі і банківські установи) мають право витребувати, а клієнти зобов’язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для ідентифікації, верифікації, вивчення клієнта, уточнення інформації про клієнта. Якщо клієнт після запиту працівників банку не уточнить інформацію про себе, то установа банку має повне право відмовити йому у проведенні фіноперації.

При цьому уточнювати інформацію про клієнта банк може на підставі офіційних документів та/або інформації, одержаної від клієнта (представника клієнта) і засвідченої ним, а також з інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Наприклад, банки можуть користуватися даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.

(Лист Нацбанку від 10.08.16 р. № 25-0004/67202)