23.01.2017

Подаємо звернення до органів Держпраці

Мінсоцполітики затвердило Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у органах Держпраці. Відповідно до цього Порядку: звернення подають в усній (під час особистого прийому або за допомогою засобів телефонного зв’язку) чи письмовій формі (надіслані поштою або передані громадянином особисто чи з використанням мережі Інтернет (електронне звернення)).

Звернення громадян мають бути оформлені відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.96 р. № 393/96-ВР. Якщо вони не відповідають таким вимогам, то прийматися до розгляду не будуть.

Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше 1 місяця від дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня їх отримання. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 календарних днів.

(Наказ Мінсоцполітики від 16.11.16 р. № 1339, чинний з дня опублікування)