Дійсно, роздрібна торгівля алкогольними напоями (окрім столових вин) може здійснюватися суб’єктами господарювання, у тому числі її виробниками, тільки за наявності в них ліцензій ( ст. 15 Закону № 481*).
Проте до роздрібної торгівлі належить, зокрема, діяльність з продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків ( ст. 1 Закону № 481).
Згідно ж із п.п. 14.1.202 ПКУ продаж (реалізація) товарів — це будь-які операції, здійснювані згідно з договорами купівлі-продажу, міни, постачання й іншими господарськими, ЦП-договорами, які передбачають передачу прав власності на такі товари за плату, а також операції з безкоштовного надання товарів.
Враховуючи те, що юрособа придбаває алкогольні напої для власного споживання, а не для подальшої реалізації (тобто є кінцевим споживачем), отримання «алкогольної» ліцензії в разі проведення корпоративних заходів для співробітників та/або партнерів не передбачено.
Увага! Факт проведення корпоративних заходів необхідно підтвердити документально і відобразити в первинних документах.
Обережно! Роздачу алкоголю у ході рекламних акцій контролери вважають продажем і вимагають ліцензію. Тому краще отримати індивідуальну консультацію.
За матеріалами ЗІР ДФСУ, категорія 115.03