18.09.2017

Новий порядок подання електронної звітності

Мінфін затвердив Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами. Цим самим він визначив нові правила подання звітності в електронному вигляді.

Відповідно до цього Порядку: подання електронної звітності здійснюватиметься, як і раніше, на підставі договору, що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу.

На створену звітність накладається ЕЦП підписувача (підписувачів), електронна печатка (за наявності). ЕЦП можуть бути отримані у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

Підтвердженням отримання контролюючим органом електронної звітності вважається отримання двох квитанцій (першої і другої). Якщо автору не надійшла у встановлений строк перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом і платнику доведеться подавати звітність знову.

У випадку подання декількох примірників однієї електронної звітності (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), оригіналом вважається документ, надісланий до контролюючих органів останнім до закінчення граничного строку.

(Наказ Мінфіну від 06.06.17 р. № 557, набирає чинності за 2 місяці з дня опублікування)