25.09.2017

Фізособи, платіть податки через Електронний кабінет!

Як в інтегрованій картці платника здійснюється облік надходження сум податків та зборів, сплачених платниками податків через електронний сервіс «Електронний кабінет платника»?

Слідкувати за станом розрахунку з бюджетом платник податку має змогу за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (далі — ЕКП). Функціонування цього сервісу забезпечується ДФС. Вхід до нього здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС з використанням електронно-цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Зайшовши до особистого кабінету, платник отримує доступ до сервісу «Стан розрахунків з бюджетом», який надає можливість фізичним особам за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі, а також переглянути інформацію щодо стану їх розрахунків з бюджетом. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через електронний сервіс ЕКП не реалізована.

Сформувавши платіжні доручення через ЕКП, банк зобов’язаний виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, який надійшов протягом операційного часу банку, в день його надходження (пп. 8.1 та 8.2 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» від 05.04.01 р. № 2346-III).

У разі надходження розрахункового документа клієнта до обслуговуючого банку після закінчення операційного часу банк зобов’язаний виконати доручення клієнта, що міститься в цьому розрахунковому документі, не пізніше наступного робочого дня.

Отже, електронний сервіс ЕКП забезпечує можливість фізичним особам сплачувати податки та збори.

За матеріалами ЗІР ДФСУ, категорія 102.04