06.08.2018

Положення про комісію (уповноваженого) із страхування

Правління Фонду соціального страхування України (ФСС) затвердило нове Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

Такий орган утворюється (обирається) на кожному підприємстві, що використовує найману працю незалежно від форми власності і приймає рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, на поховання) застрахованим особам.

Комісія із соціального страхування підприємства створюється при чисельності застрахованих осіб понад 15 працюючих за наймом. При чисельності на підприємстві застрахованих осіб 15 і менше на загальних зборах працівників обирається уповноважений із соціального страхування підприємства.

(Постанова ФСС від 19.07.18 р. № 13, чинна з 27.07.18 р.).