05.02.2018

Що потрібно для подання електронної звітності

Де платникові податків можна отримати форму заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів, повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису і заяви про припинення дії договору про визнання електронних документів?

Порядком № 557* передбачені такі форми:

* Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом Мінфіну від 06.06.17 р. № 557.

• заява про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма F/J1392001);

• повідомлення про надання інформації про електронний цифровий підпис (форма F/J1391103);

• заява про припинення дії договору про визнання електронних документів (форма F/J1391401).

Платник податків може їх отримати:

• або на офіційному веб-порталі ДФСУ за посиланням: «Головна» / «Електронна звітність» / «Платникам податків про електронну звітність» / «Інформаційно-аналітичне забезпечення» / «Реєстр форм електронних документів» / «Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів)»;

• або за електронною адресою: http://sfs.gov.ua/data/material/ 000/006/58768/Forms_servis.htm.

Крім того, Заяву про приєднання до Договору і Повідомлення платник податків можна знайти в розділі «Введення звітності» особистої частини Електронного кабінету**.

** Як це зробити, читайте в консультації «Електронний кабінет: новий дизайн або тотальне перетворення» // «БТ», 2018, № 4.

За матеріалами ЗІР ДФСУ, категорія 135.03