20.03.2023

Хто відповідальний за оцифрування трудових книжок?

Головне управління ПФУ в Чернівецькій області закликає роботодавців забезпечити оцифрування трудових книжок своїх працівників. Чи зобов’язане підприємство перевіряти у новоприйнятих працівників інформацію щодо оцифрування їх трудових книжок? Чи відбулися якісь зміни в порядку подання до ПФУ сканкопій трудових книжок? Чи є обов’язок саме роботодавця надавати такі сканкопії?

З такими запитаннями до нас звернулася читачка. Вас також цікавлять відповіді на них? Тоді приєднуйтесь до розмови.

Де проблема?

10.06.2021 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-IX. Його п. 2 розд. ІІ «Прикінцеві положення» передбачено, що включення ПФУ до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — РЗО) відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом 5 років з дня набрання чинності цим Законом.