20.03.2023

Оформлення документів: назва виду документа

Багато документів, з якими доводиться працювати, містять такий реквізит, як назва виду документа. Які правила його оформлення?

Документи, що їх створюють юрособи, обов’язково повинні мати такий реквізит, як назва виду документа (наказ, рішення, протокол, акт, довідка, доповідна записка тощо). Виняток — листи, де назву виду документа не зазначають.

Формування та розміщення

Назва виду має відповідати назві, зафіксованій у переліку уніфікованих форм документів, запроваджених конкретною юридичною особою, що створює відповідний документ. Цього вимагає п. 5.9 Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. ДСТУ 4163:2020», прийнятого наказом Держпідприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 № 14. Такий перелік має містити назви: