20.03.2023
За загальним правилом працівник який має інвалідність, не зобов’язаний повідомляти про неї роботодавця. Це випливає з приписів ст. 24 КЗпП. В ній наведено перелік документів, які особа має надавати при прийнятті на роботу. В ньому є документ про стан здоров’я. Але подається він лише у випадку обов’язкового проходження попереднього медичного огляду під час працевлаштування на роботу.
Тому якщо працівник зайнятий на роботах, де не вимагається проходження медоглядів, він сам вирішує, повідомляти роботодавцю про наявність інвалідності (встановлення її в процесі роботи) чи ні.
Якщо працівник не повідомив про встановлену йому інвалідність, роботодавець не несе відповідальності за ненадання йому трудових пільг і гарантій
Водночас у ситуації, що розглядається, працівник надав такі документи про встановлення інвалідності, хоч і з запізненням. На що це вплине, говоримо далі.