27.12.2007

Видаляємо документи та проводки за вибраний період

Відповідь на запитання

Видаляємо документи та проводки за вибраний період

 

Підкажіть, будь ласка, як у конфігурації «Бухгалтерський облік для України» 1С:Підприємства 7.7 видалити документи та проводки за певний період?

 

Відповідь на це запитання залежить від мети видалення. Перший варіант — видалити операції так, щоб це

відобразилося на бухгалтерських підсумках. Для цього в меню «сервіс» виберіть пункт «Обработка документа». У результаті відкриється діалогове вікно (рис. 1), в якому необхідно вибрати документи на видалення. Наприклад, якщо потрібно видалити операції, уведені вручну, вибираємо в полі «Виды документов для выбора» документ «Операция». Після вибору документів на видалення установіть інтервал, за який потрібно видалити документи. Потім у полі «Обработка» вибираємо «Пометить на удаление» та натискуємо «Выполнить». Тепер вибрані документи позначено на видалення, залишилося закрити всі вікна та в головному меню програми «Операции» вибрати пункт «Удаление помеченных объектов».

Другий варіант видалення документів — видалити їх так, щоб це ніяк

не відобразилося на бухгалтерських підсумках. Для цього виконаємо архівацію даних. В 1С:Підприємство 7.7 для цього призначено обробку «Архивирование периода».

 

Обробку «Архивирование периода» призначено для зменшення обсягу інформаційної бази шляхом видалення з неї інформації за попередні періоди. Вона відкривається через меню «Сервис» головного меню програми, пункт «Архивирование периода». Обробка розраховує залишки за бухгалтерськими рахунками на кінець зазначеної дати, автоматично формує документ «Операция» цією датою. Решту документів, розміщених до зазначеної дати, буде позначено на видалення. Крім цього, обробка дозволяє очистити довідники від елементів, що не використовуються. Такими елементами вважаються ті, щодо яких на дату архівації не було залишку за бухгалтерськими рахунками.

Ганна САРАЄВА,
економіст-аналітик
Видавничого будинку «Фактор»