14.04.2016

ПриватБанк запустив Папка24 — сервіс для українського бізнесу з обміну документами в електронному вигляді

ПриватБанк запустив papka24.com.ua — сервіс, що покликаний полегшити життя приватним підприємцям і юридичним особам.

«Як зараз компанії зазвичай підписують між собою договори, акти та інші документи? Роздруковують два примірники та обмінюються ними через кур’єра, — говорить Дмитро Дубілет, ІТ-директор ПриватБанку. — З Папка24 Ви просто завантажуєте документ, у кілька кліків накладаєте на нього електронно-цифровий підпис (ЕЦП), надсилаєте його контрагенту, який також його підписує. І все!».

Як підписують документи компанії одна з одною у паперовій формі

Як підписувати документи через Папка24

1. Компанія А роздруковує документи в двох примірниках.

2. Підписує ці документи.

3. Відправляє їх кур’єром Компанії Б.

4. Компанія Б підписує документи.

5. Відправляє другий примірник назад Компанії А.

На це йде багато часу і грошей!

1. Компанія А завантажує PDF-документ в Папка24.

2. Підписує цей документ за допомогою свого ЕЦП.

3. Відправляє електронний документ Компанії Б.

4. Компанія Б заходить на Папка24 і теж підписує документ.

Займає кілька кліків і це безкоштовно!

Папка24 відкрита для всіх ПП і юридичних осіб України, а не тільки для клієнтів ПриватБанку.

Сервіс працює з усіма основними видами ключів ЕЦП — податкової, Мін’юсту, ПриватБанку, Медок та багатьох інших. Використання є без­коштовним.

«Ми схрестили Gmail, Google Docs і ЕЦП, — говорить Дмитро Дубілет. — У дизайні спеціально запозичили багато в Google. У результаті сервіс вийшов дуже простим у використанні».

Папка24 дозволяє зберігати та систематизовувати за допомогою ярликів документи на своїх серверах (вони надійно зберігаються в потрійному екземплярі) або завантажити їх на свій комп’ютер з накладеними ЕЦП.

За словами творців сервісу, жодних проблем з перевіряючими органами через відсутність документів у паперовому вигляді виникнути не повинно. Документи в електронній формі легко використовуються навіть в судах. А якщо все ж якийсь чиновник не задовольниться електрон­ним документом (що, з досвіду банку, дуже малоймовірно), для таких випадків створено спеціальний e-mail: sos@papka24.com.ua, куди бізнесмени можуть поскаржитися — і тоді на захист користувача стануть юристи та PR-спеціа­лісти ПриватБанку.

«Ще одна причина, що може перешкодити Вам користуватися цим сервісом, — природний консерватизм, — зазначає Дмитро Дубілет. — Переконуйте своїх бухгалтерів і контрагентів жити по-новому! Як-не-як, а на дворі XXI століття!»