29.06.2017

Оновили порядок інформування про порушення застосування ПСП

Мінфін наказом від 19.05.2017 р. № 514 затвердив новий Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу. Дія цього Порядку охоплює роботодавців, працівники яких допустили порушення застосування податкової соціальної пільги (ПСП).

Також затверджено нову форму Повідомлення про наявність порушень застосування ПСП, позбавлення платника податку або відновлення його права на ПСП.

Контролюючий орган, що здійснює аналіз показників податкової звітності, повідомляє роботодавця про наявність виявлених на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок порушень платником податку — працівником такого роботодавця застосування ПСП, про позбавлення платника податку чи відновлення його права на ПСП відповідно до норм пп. 169.2.1, 169.2.4 ПКУ.

Структурний підрозділ ДФС у Повідомленні про порушення зазначає про відновлення права працівника на ПСП платника ПДФО, яка розпочинає застосовуватися з податкового місяця, що настає за місяцем, у якому суми недоплати ПДФО та штраф у розмірі 100 % суми недоплати повністю погашені платником податку на підставі включення таких сум до його річної податкової декларації в разі, якщо такі суми не були утримані податковим агентом за рахунок доходу платника податку.

Наказ № 514 набере чинності з дня офіційного опублікування, яке заплановано на 30 червня у «Офіційному віснику України».