17.02.2025

Термінал для інтернет-магазину

Чи треба дотримуватися вимог про забезпечення покупцям можливості розрахуватися платіжною карткою інтернет-магазину? Оплата за товар здійснюється на сайті за допомогою еквайєра, а доставка товару — за допомогою оператора поштового зв’язку. Але якщо покупець знаходиться в нашому місті, то доставка здійснюється за допомогою кур’єра. (м. Полтава)

Згідно з постановою № 894* торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари / послуги, включаючи товари / послуги, реалізація яких здійснюється дистанційно.

* Постанова КМУ «Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)» від 29.07.2022 № 894.

Дистанційна оплата і доставка. Інтернет-магазин, зазвичай, продає свої товари саме дистанційно (серед видів діяльності обов’язково наявний КВЕД 47.91 «Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет»). Тому з першого погляду може здатися, що інтернет-магазину треба неодмінно забезпечити приймання від покупців платіжних карток, придбавши відповідне обладнання або програмне забезпечення.