09.01.2025

Номенклатура справ: складаємо на 2025 рік

У попередній статті «Номенклатура справ: що це за документ та як його заповнити» // «Оплата праці», 2025, № 1 ми пригадали, що таке номенклатура справ, кому її потрібно складати, за якими формами та як заповнити цей документ. Сьогодні докладно поговоримо про етапи складання номенклатури справ структурного підрозділу та зведеної номенклатури справ.

Номенклатура справ структурного підрозділу

Номенклатуру справ структурного підрозділу складають за уніфікованою формою, наведеною в додатку 11 до Правил № 1000/5*.

* Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.

Порядок складання такої номенклатури включає в себе такі кроки.

Крок 1. Підготовчий.

Посадова особа, відповідальна за діловодство в структурному підрозділі, вивчає:

— нормативно-правові акти з питань організації діловодства та зміни до них;

— галузеві переліки, в яких визначені строки зберігання документів;

— документи з питань діяльності структурного підрозділу та підприємства.

Крок 2. Складання номенклатури справ.