07.01.2008

Стіл франчайзингових пропозицій

Довідкова інформація

Стіл франчайзингових пропозицій

 

«LEFUTUR»

Мережу магазинів «LEFUTUR», засновану у грудні 2001 року, було створено як першу в Росії мережу магазинів дивовижних речей. Спеціалізація «LEFUTUR» — речі «з родзинкою»: кумедні сувеніри, незвичайні подарунки, а також «серйозні» товари, створені із застосуванням новітніх технологічних досягнень.

Свою міжнародну франчайзингову діяльність компанія започаткувала у 2003 році. А перший франчайзинговий магазин «LEFUTUR» в Україні відчинив свої двері у 2006 році.

 

Інформація про франшизу

Первісний внесок —

10000 USD .

Необхідний початковий капітал —

50 000 USD.

Сервісна плата —

відсутня.

Рекламний пай —

компенсація витрат на рекламу франчайзі — 25 %.

 

Додаткова інформація

«LEFUTUR» — перша та єдина в Росії і Україні мережа магазинів дивовижних речей. Технологічність, поєднання функцій, оригінальний зовнішній вигляд, що епатує, а також інтрига, закладена в самій речі, забезпечує високу конкурентну перевагу. Компанія надає готову модель успішного бізнесу, забезпечує комплексну підтримку своїм партнерам з питань його організації та ведення.

 

Перша всеукраїнська прокатна компанія «АВТО-Драйв»

Компанія почала надавати послуги з прокату автомобілів у 2004 році.

У 2005 році було організовано перше франчайзингове підприємство. У 2007 році кількість об'єктів у мережі становило 12, а у 2008 році компанія планує подвоїти число франчайзі.

 

Інформація про франшизу

Первісний внесок —

2000 USD .

Необхідний початковий капітал —

10000 — 15000 USD.

Сервісна плата —

100 USD.

Рекламний пай —

до 5 %.

Строк окупності —

1—2 роки .

 

Підтримка франчайзі

Компанія надає в користування юридичну базу, економічні розрахунки, Інтернет-ресурс, клієнтську базу, надає інформаційну, консультативну та аналітичну підтримку. Проводить навчання персоналу, загальні рекламні кампанії, забезпечує необхідною рекламною поліграфічною продукцією. Компанія також дбає про безпеку франчайзі та надає можливість спілкування з партнерами національного рівня.

 

Додаткові послуги

Підтримка парків суміжних областей, послуга «one way» (клієнт може повернути автомобіль у будь-якому представництві); безпека; продаж окремих марок авто- та мототехніки, а також запчастин за спеціальними цінами. Франчайзі набуває ексклюзивне право провадити прокатну діяльність під ТМ «АВТО-Драйв», а також організовувати субпредставництва на території області.

Перевага надається обласним центрам.