23.10.2009

Щодо печатки у трудовій книжці

Відповідь на запитання

Щодо печатки у трудовій книжці

 

Працівник звільняється. У трудовій книжці робиться запис і проставляється печатка.

Чи обов’язково проставляти круглу печатку підприємства? Чи можна використовувати інші печатки підприємства? Чи проставляється штамп підприємства?

 

Ведення трудових книжок працівників регламентується Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту і Мінсоцзахисту від 29.07.93 р. № 581.

Пункт 4.1 Інструкції № 58

установлює, що при звільненні працівника всі записи про роботу і винагороди, унесені до трудової книжки за час роботи на цьому підприємстві, засвідчуються підписом керівника підприємства чи спеціально уповноваженою ним особою та печаткою підприємства або печаткою відділу кадрів.

Печатка відділу кадрів — це проста кругла печатка

. Обмежень щодо використання основної чи додаткової печатки підприємства (наприклад, печатка № 1, № 2, № 3 тощо) законодавство не містить. Тому при звільненні працівника підпис уповноваженої особи, яка вносить записи до трудової книжки, може бути засвідчено і додатковою печаткою підприємства. Для цього видається наказ по підприємству щодо використання саме цієї печатки при внесенні записів до трудової книжки.

Крім відділу кадрів, прості печатки можуть бути в канцелярії та інших відділах адміністрації підприємства. Згідно з

Інструкцією № 58 з усіх простих круглих печаток тільки печатку відділу кадрів може бути проставлено у трудовій книжці при здійсненні записів.

Штамп підприємства у трудовій книжці не проставляється. Однак можна використовувати спеціально виготовлений для відділу кадрів штамп, що включає інформацію, обов’язкову для внесення до трудової книжки.

 

Андрій Чибісов