№78

Податки & бухоблік, вересень, 2021/№ 78 Інші номери журналу ›
  • Бенефіціари: про що це? Тема бенефіціарів зараз суперактуальна. Запитань багато. І це попри те що процес подання даних триває вже майже 3 місяці. Хтось чекає, доки відмінять або відстрочать (див. с. 29), хтось все-таки збирається подавати, а хтось уже пройшов цю процедуру. Загалом, у цьому тематичному номері ми вирішили зібрати усе, що відомо на сьогодні про процес подання даних щодо бенефіціарів. Тож думаємо, що запитань у вас більше не залишиться. А в цій, вступній, статті розберемося із загальними відомостями.
  • Хмарний сервіс BAS від 42Clouds Чи є у вас труднощі із впорядкованим веденням обліку на підприємстві чи в компанії? А може, не вдається встановити доступ до даних для кількох співробітників одночасно, бо немає як? Або ж постійно турбують помилки «файл бази даних пошкоджений», «помилка формату потоку» і т. д.? Це кидає в холодний піт і нервує, бо ви не замовляли сценарій «провал на роботі» і гадки не маєте, якому спеціалісту писати, щоб захистити свою базу даних. Ще є друга сторона медалі, яка сильно б'є по кишені — організація правильної роботи з системами ведення обліку. Для того треба вкласти чималі гроші: закупити «залізо», придбати ліцензійне ПЗ та взяти на роботу людей, які будуть це обслуговувати. Сумнівний варіант, особливо для молодого бізнесу. В цьому випадку краще залишити бюджет на маркетингові кампанії, а натомість спробувати нове рішення: хмарний сервіс BAS від 42Clouds. Він дозволяє побачити поточні показники компанії в режимі онлайн, перевірити свої дані, оперативно внести зміни. Це значно спростить життя, чи не так?
  • Шукаємо кінцевих бенефіціарів Із попередньої статті вам відомо, що держава бажає знати, хто в суб’єкта господарювання є кінцевим бенефіціаром. У цьому матеріалі ми детально зупинимося на тому, хто такі бенефіціари і на яких суб’єктів господарювання покладено обов’язок інформувати держреєстратора про їх кінцевих власників.
  • Як вирахувати бенефіціара? Ми вже з вами з’ясували загальні правила пошуку бенефіціарів (див. статтю на с. 3). Тепер заглибимося в деталі. Адже цей пошук насправді — справа тонка. Відсотком у статутному капіталі не обмежується. Тож давайте розбиратися разом.
  • Коли, куди та що подавати? Думаємо, що діставшись цієї статті, ви вже зрозуміли, чи потрапляє юрособа під «бенефіціарну» повинність. Тепер настав час розібратися з тим, коли, куди та що треба подавати. І стаття допоможе вам це зробити.
  • Ліквідуєшся? Подай бенефіціарів! ТОВ перебуває в процесі ліквідації. Чи треба щодо нього подавати дані про бенефіціарів?
  • Проблемні документи бенефіціарів На перший погляд може здатися, що зібрати документи для подання даних про бенефіціарів дуже просто. Але на ділі виявляється, що з ними сила-силенна проблем. Починаючи від оформлення копій документів нерезидентів до елементарного зв’язку з бенефіціарами (нехай навіть і резидентами). У цій статті розберемося з цими проблемами і запропонуємо вам вихід із ситуацій, що склалися.
  • Бенефіціар і його адреса У паспорті-книжечці засновника — кінцевого бенефіціара в даних про прописку після перейменування залишилася колишня (стара) адреса. Чи можна, не вносячи змін до паспорта і до даних про засновника в ЄДР, подати дані про бенефіціара?
  • Як заповнити форму? Здавалося б, елементарна річ — заповнити заяву за встановленою формою. Проте насправді все виявилося не так просто. Питань і спірних нюансів дуже багато. Ґрунтуючись на практиці та досвіді подання різних заяв, ми в цій статті надамо вам рекомендації щодо заповнення «бенефіціарних» заяв і покажемо все це на прикладах.
  • Структура власності: що це та як її скласти? Документ, на форму якого всі так довго чекали, викликає не менше запитань, ніж заповнення заяви. Тому структурі власності ми вирішили присвятити окрему статтю. Детально розберемося з тим, як її складати, на прикладах.
  • Оновлення даних про бенефіціарів Інформацію про кінцевих бенефіціарних власників юрособи слід оновлювати. Це потрібно роботи як у випадку зміни інформації про них, так і без такої зміни. При цьому підтверджувати реальність інформації про бенефіціарів слід періодично. Про те, як підтвердити інформацію і як проводити її оновлення, поговоримо далі.
  • «Бенефіціарні» штрафи: хто і за що платить? Обов’язок подати документи щодо бенефіціарів, звісно, йде у зв’язці із відповідальністю. Щоб, так би мовити, не розслаблялися. Причому суми штрафів неабиякі. Хто і за що нестиме відповідальність, розповімо в цій статті.
  • Як планують змінити подання даних про бенефіціарів Інформацію про кінцевих бенефіціарних власників ще всі не подали, а законотворці вже зареєстрували два законопроєкти (№ 5807* та № 6003**), якими мають намір змінити правила подання інформації про бенефіціарів. Чи стануть ці законопроєкти законами, не відомо. Але знати про те, що вони в собі несуть, на наш погляд, варто. Тому далі поговоримо про те, як саме хочуть змінити правила подання інформації про бенефіціарів.
  • Календар бухгалтера на жовтень 2021 року
  • Перелік основних документів
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі