Щодо звичайних працівників усе, загалом, зрозуміло. Погодженням відпусток займається керівник структурного підрозділу (якщо такі, звісно, є) плюс директор (керівник юрособи). Однак хто ж погодить відпустки головним бухгалтерам та директорам?
Головбух. З головним бухгалтером, насправді, усе досить просто. Погоджувати відпустку буде директор (керівник юрособи). Причому ще на етапі формування графіка відпусток.
Ви маєте право його не формувати? Тоді погодження на підставі заяви про відпустку. При цьому у самому наказі про надання відпустки підпису керівника структурного підрозділу не буде (якщо ви користуєтеся типовою формою № П-3, затвердженою наказом Держстату від 05.12.2008 № 489, то цю графу можна видалити). Бо саме директор знаходиться «над» головбухом.
Директор. З директором усе трошки складніше. Принаймні тому, що вище керівника юрособи посадових осіб немає. Виходить, що директор, як то кажуть, сам собі господар.