* i.factor.ua/ukr/journals/ot/2024/may/issue-9/article-128816.html
У разі виявлення у трудовій книжці працівника неправильного або неточного запису відомостей про роботу, переведення, а також про нагородження та заохочення тощо, його має виправити роботодавець, який зробив такий запис (п. 2.6 Інструкції № 58*).
Тобто вносити виправлення в трудові книжки можуть лише ті роботодавці, які допустили в записах неточність або зробили помилку. Роботодавець за новим місцем роботи не має права вносити правки в ті записи, які робив попередній роботодавець.
Якщо підприємство, яке зробило неправильний або неточний запис, ліквідоване, відповідний запис робить правонаступник і засвідчує його печаткою. Якщо правонаступника немає, то виправлення повинна зробити вища за рівнем організація, якій було підпорядковане підприємство. А в разі її відсутності — облархів, держархів м. Києва (п. 2.8 Інструкції № 58).