Особливості електронних закупівель у системі «Прозорро» в частині визначення та дотримання строків На сторінках нашого видання ми вже звертали увагу на певні особливості та проблеми, які виникають при проведенні замовниками публічних електронних закупівель. Але оскільки застосування е-торгів усе ж таки є новацією для українських замовників, то запитання під час організації та проведення торгів усе ще виникають. Щоб прийняти правильне рішення в тій чи іншій ситуації, сьогодні розглянемо певні особливості роботи замовників в електронній системі «Прозорро» на тій чи іншій стадії публічних закупівель.
Так, останнім часом багато запитань виникає насамперед щодо дотримання строків у публічних закупівлях. При цьому з’ясовуємо, що для певних дій такі строки законодавець взагалі не передбачив. А при дотриманні строків вчинення тих чи інших дій варто ще й уважно аналізувати правовідносини між суб’єктами сфери публічних закупівель, щоб не помилитися.
Водночас не варто забувати, що, наприклад, порушення строків оприлюднення документів у сфері публічних закупівель тягне за собою адміністративну відповідальність посадових осіб замовника за
ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Тож далі поговоримо про дотримання строків у публічних закупівлях.