Темы статей
Выбрать темы

Непридатні МШП: як списати та продати?

Матвеева Виктория, эксперт журнала «Бюджетная бухгалтерия»
Бюджетная бухгалтерия Апрель, 2023/№ 15
Печать
Бюджетна установа обліковує на субрахунку 1812 металеві відра та каструлі, які стали непридатними для подальшого використання. Коли саме слід списувати такий інвентар з балансу: одразу після встановлення факту непридатності чи при переданні металобрухту до приймального пункту?

Напевне, ситуація, в якій опинився читач, знайома багатьом бухгалтерам. Так, далеко не рідкість, коли на субрахунку 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети» «висять» предмети, які не просто були передані в експлуатацію декілька років тому, але й вже стали непридатними для подальшого використання. А в бухгалтера чомусь усе не піднімається рука списати такі малоцінні та швидкозношувані предмети (далі — МШП) з балансу та здати на металобрухт. Та дарма. Адже для цього й є абсолютно законні підстави. Пояснимо, як це зробити правильно.

Коли МШП можна списати з балансу?

За загальним правилом МШП підлягають списанню під час їх передачі в експлуатацію. Вартість таких предметів списуємо з балансу на підставі належним чином оформлених первинних документів. Такими документами є накладна (вимога) та Акт списання запасів. Типові форми цих документів затверджено наказом № 431*.

* Наказ Мінфіну «Про затвердження типових форм з обліку та списання запасів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання» від 13.12.2022 № 431.

Подпишитесь, чтобы открыть доступ к материалам Я уже
logo PRO PRO-доступ Неограниченный доступ ко всем закрытым материалам сайта без рекламы
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше