Все сайты
Порядок документального оформлення операцій, пов’язаних з поліпшенням орендованого майна, має певні особливості. Зупинимося на них детальніше.
По-перше, питання поліпшення майна установа-орендар має узгодити з орендодавцем та отримати від нього відповідні підтвердні документи. Детальніше про це читайте в матеріалі «Поліпшення орендованого майна: планування видатків» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2024, № 31).
По-друге, перед початком виконання робіт з поліпшення орендованого майна установі-орендарю не потрібно складати ані Акт передачі на ремонт, реконструкцію та модернізацію ОЗ, ані Акт приймання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих ОЗ за типовими формами. Позаяк об’єкт оренди не обліковують на балансі установи-орендаря.