У цій ситуації під час визначення предмета закупівлі та, власне, вибору процедури закупівлі відділ освіти, як замовник, має враховувати вимоги закупівельного законодавства, а також законодавства у сфері будівництва. Далі пояснимо, на що слід звернути увагу замовнику передусім.
У цій ситуації замовник має керуватися загальними правилами визначення предмета закупівлі для поточного ремонту. При цьому кількість об’єктів (закладів освіти), що потребують поточного ремонту, значення не має.
Тож, по-перше, поточний ремонт будь-якого об’єкта (нерухомого або рухомого майна) з позиції закупівельного законодавства є різновидом послуг. Так, згідно з п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону № 922* до послуг, серед інших, належить, зокрема поточний ремонт.
* Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.