Темы статей
Выбрать темы

Будинок культури продає квитки за готівку: чи застосовувати РРО?

Матвеева Виктория, эксперт журнала «Бюджетная бухгалтерия»
Будинок культури продає квитки відвідувачам на концерти. Чи може будинок культури продати квитки юридичній особі за готівку без застосування РРО? Який документ слід видати покупцеві на підтвердження факту розрахунків за продані квитки?

Чи обов’язково застосовувати РРО?

Одразу заспокоїмо читача: будинки культури потрапили до переліку щасливців, яким законодавство дозволило працювати без РРО / програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі — ПРРО). Пояснимо, які законодавчі підстави для цього існують.

Так, вичерпний перелік суб’єктів господарювання, які можуть обійтися без РРО/ПРРО, наведено в ст. 9 Закону № 265*. Зокрема, в цій статті, а саме в п. 4, йдеться про суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів.

* Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.95 № 265/95-ВР.

Ба більше, позиція податківців щодо цього питання є незмінною протягом багатьох років. Свою думку фахівці ДПС висловили у роз’ясненні (див. категорію 109.03 ЗІР), яке наразі є чинним. Також на користь цього свідчать й ІПК від 23.02.2024 № 933/ІПК/99-00-07-04-01 та від 16.05.2022 № 532/ІПК/08-01-07-09-13.

Эксклюзивный материал
Войдите, чтобы продолжить чтение Чтобы прочитать эту статью полностью, войдите в свой аккаунт или зарегистрируйтесь, если вы еще не с нами.
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с лицензионным договором и договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше